Restaurativna stomatologija

Restaurativna dentalna medicina dio je dentalne medicine koji se bavi nadomještanjem uništenog zubnog tkiva. Jedan od najčešćih razloga gubitka zubnog tkiva je karijes. Uz karijes mogući uzroci mogu biti razni padovi, udarci,  nesreće, djelovanje kiselina nebakterijskog podrijetla i neki urođeni ili stečeni poremećaji koji dovode do promijenjene strukture zubnog tkiva.

Karijes, jedna od najrasprostranjenijih bolesti današnjice, infekcija je uzrokovana djelovanjem bakterija u usnoj šupljini koje metabolizmom ugljikohidrata iz prehrane stvaraju kiselinu koja razara tvrdo zubno tkivo. Uloga restaurativne dentalne medicine je nadoknaditi izgubljeno tvrdo zubno tkivo i tako uspostaviti funkciju i estetiku zubi.

Nekad korišteni amalgamski ili tzv. crni ispuni  danas su dio prošlosti. Novi materijali poput kompozita omogućuju minimalnu preparaciju zubnog tkiva štedeći tako zdravo zubno tkivo te velikom paletom boja i nijansi zadovoljavaju i estetsku komponentu.

Dentist working on a patient

Kompozitnim ispunima također se mogu rješavati i problemi kao što su promjena boje i oblika zuba, što je nerijetko želja pacijenata, posebno kada se radi o frontalnom segmentu zubnog luka.

Alternativa kompozitnim ispunima, koji se izrađuju direktno u ustima pacijenta, jesu keramički ispuni (inlay,onlay i overlay) izrađeni u laboratoriju po prethodno uzetom otisku u stomatološkoj ordinaciji.

Naručite se za svoj prvi pregled

Vaš prvi pregled u Dentalsanu je besplatan. Napravimo zajedno Vaš plan liječenja.

Imate pitanja za nas?

Nema problema. Pišite nam.

Obratite nam se s povjerenjem

Protetika

Nedostatak zuba predstavlja estetski i funkcijski problem, protetskom rehabilitacijom vraćamo izgubljene zube i samopouzdanje!

Implantologija

Implantati su unijeli revoluciju u dentalnu medicinu, omogućuju nam da sačuvamo susjedne zube, a nadomjestimo izgubljeni zub ili pak sa nekoliko implantata omogućimo izradu fiksnog rada u potpuno bezuboj čeljusti.

Dentalna estetika

Estetika je imperativ današnje stomatologije, stoga posebnu pažnju posvećujemo ne samo zdravlju, već i ljepoti vašeg osmijeha.

Estetska medicina

Estetska medicina predstavlja novu vrstu medicine i nov način razmišljanja. Nudimo veliki broj neinvazivnih estetskih i anti age tretmana.