Dijagnostika

Dijagnostika je osnova za točno liječenje i prevenciju. Detaljan pregled prvi je korak u dijagnostici, pritom doktor dentalne medicine pregledava svaki zub pojedinačno, analizira zagriz i vrši pregled oralne sluznice.

Pregledom zuba utvrđuje se prisutnost naslaga, karijesa, pomičnost zuba, istrošenost ili neispravnost postojećih ispuna (plombi), prisutnost upala….

Ako pacijent ima smetnje koje ukazuju na probleme s parodontnom bolesti, ili ukoliko doktor primijeti neke od znakova, tada se obavlja i parodontološki pregled koji uključuje sondiranje dubine parodontnih džepova, analizu pomičnosti zuba, stupanj upale gingive itd. Pri oralnom pregledu, također se detaljno pregledava oralna sluznica. Neke promjene na oralnoj sluznici mogu ukazivati na sustavne bolesti, stoga pregled sluznice smatramo izuzetno važnim.

Po potrebi, doktor dentalne medicine radi i ekstraoralni pregled (palpacija limfnih čvorova, palpacija žvačnih mišića i sl.).

Radi detaljnije dijagnostike na prvom pregledu radi se panoramska snimka, koja je u našoj klinici besplatna. Panoramska snimka je radiološka pretraga koja prikazuje sve zube i koštane strukture obje čeljusti. Ukoliko postoji potreba za dodatnom dijagnostikom, u našoj klinici moguće je napraviti i CT, te rendgen čeljusnog zgloba

Ponekad, najčešće radi kompleksnosti situacije, za detaljnu dijagnostiku, moramo uzeti otiske zubnih lukova kako bismo izradili gipsane studijske modele. Na studijskim modelima moguće je detaljno proučiti odnos zuba u obje čeljusti i izvršiti potrebna mjerenja.

U klinici Dentalsan prvi dentalni pregled je besplatan,  bez naknadne obveze, a uključuje svu potrebnu dentalnu dijagnostiku i izradu plana terapije.

Naručite se za svoj prvi pregled

Vaš prvi pregled u Dentalsanu je besplatan. Napravimo zajedno Vaš plan liječenja.

Imate pitanja za nas?

Nema problema. Pišite nam.

Obratite nam se s povjerenjem

Protetika

Nedostatak zuba predstavlja estetski i funkcijski problem, protetskom rehabilitacijom vraćamo izgubljene zube i samopouzdanje!

Implantologija

Implantati su unijeli revoluciju u dentalnu medicinu, omogućuju nam da sačuvamo susjedne zube, a nadomjestimo izgubljeni zub ili pak sa nekoliko implantata omogućimo izradu fiksnog rada u potpuno bezuboj čeljusti.

Dentalna estetika

Estetika je imperativ današnje stomatologije, stoga posebnu pažnju posvećujemo ne samo zdravlju, već i ljepoti vašeg osmijeha.

Estetska medicina

Estetska medicina predstavlja novu vrstu medicine i nov način razmišljanja. Nudimo veliki broj neinvazivnih estetskih i anti age tretmana.